grupa 4-5 latków.

Jak w temacie. Masz jakiś problem? Potrzebujesz scenariusza? Nie masz pomysłu na zajęcia? Masz nowy pomysł? To miejsce jest dla ciebie!

grupa 4-5 latków.

Postautor: Baska_xx » 2 wrz 2006, o 10:00

Jak najlepiej zaplanowac prace miesieczna / tygodniową dla grupy 4-5 latków? Jestem początkującą nauczycielką. Nie bardzo wiem, jak ugryźć ten "orzech", szczególnie, że dzieci 4- letnie mają mieć 1 zajęcia w ciągu dnia, a dzieci 5- letnie 2 zajęcia.
Basia
Baska_xx
Średniak
Średniak

Postautor: marlen107 » 2 wrz 2006, o 19:39

mam ten sam problem jak ktoś Ci odpowie prześlij i mi jakieś pomoce szok!aż ciarki przechodzą!nie wiem jak pisać lplany!!!!miesięczne!:(pozdrawiam!marlen107@wp.pl
marlen107
Maluszek
Maluszek

:-)

Postautor: Baska_xx » 4 wrz 2006, o 16:41

Dobra :D Jak byś dyspynowała jakimiś materiałam to też daj mi proszę znać. forget_me_not@poczta.onet.pl
Basia
Baska_xx
Średniak
Średniak

zabawy

Postautor: Baska_xx » 6 wrz 2006, o 17:44

i jak bym mogla tez prosić o przykłady zabaw dla dzieci 4- i 5- letnich, które można wykorzystywać popołudniami (tj. po obiedzie). Dziękuję.
Basia
Baska_xx
Średniak
Średniak

4/5 latki

Postautor: bazylia » 10 wrz 2006, o 14:32

:) Witam ja też zaczynam pracę od września z grupą dzieci 4/5 letnich chętnie będę się wymieniać kospektami i planami miesięcznymi Pracuje na ABC
bazylia
Maluszek
Maluszek

ABC

Postautor: Baska_xx » 11 wrz 2006, o 17:03

Ja też pracuję na ABC. Póki co prubuję znaleźć zabawy grupowe...,
Basia
Baska_xx
Średniak
Średniak

Postautor: gabi » 11 wrz 2006, o 20:23

A po co dzielić dzieci na 4 i 5 latki ? Nie zabraniajcie młodszym brać udziału w zajęciach :) Im więcej sie dzieje tym lepiej dla nich :) Na pewno będą też zainteresowane :) Miałam taką mieszaną grupę 2 lata temu i młodsze dzieci świetnie sobie radziły :) a scenariusze ? hmmmm zależy w jakiej tematyce :) Planów miesięcznych u nas w przedszkolu sie nie pisze, tylko roczną koncepcję pracy, więc w tym raczej nie pomogę :)
gabi