plany miesięczne dla początkującej nauczycielki

Jak w temacie. Masz jakiś problem? Potrzebujesz scenariusza? Nie masz pomysłu na zajęcia? Masz nowy pomysł? To miejsce jest dla ciebie!

plany miesięczne dla początkującej nauczycielki

Postautor: lucyna64 » 19 sie 2006, o 14:57

Bardzo prosze o plany miesięczne dla 3-4 latków. Będę pracować na "ABC program wychowania ....."Grodzickiej. Jestem nauczycielką początkującą Bardzo prosze o pomoc!!!!!!!!
lucyna64
Maluszek
Maluszek

ABC

Postautor: Mag K » 20 sie 2006, o 12:25

Z tego co wiem to do tego podręcznika jest pomoc dla nauczycieli w postaci poradnika metodycznego :) Też będę pracowała na tym programie i też zaczynam pracę :) Nie lepiej samemu stworzyć swoje plany miesięczne???
Jest pięknie!!!
Mag K
Średniak
Średniak

Postautor: stażystka » 20 sie 2006, o 18:10

ja chyba będę też pracowała na tym programie, są jakieś dodatkowe pomoce?
stażystka
Starszak
Starszak

plany

Postautor: Mag K » 20 sie 2006, o 20:51

Na pewno jest poradnik metodyczny dla nauczyciela, który zawiera przykładowe plany miesięczne i scenariusze zajęć. Ale przecież można korzystać też z innych przowodników, innych wydawnictw a na pewno stworzymy świetne plany miesięczne :)
Jest pięknie!!!
Mag K
Średniak
Średniak

Postautor: stażystka » 20 sie 2006, o 21:05

chce też korzystac z innych programow i planow, ale nie bardzo wiem, ktore sa "sensowne". ciezko wiedziec co jest w srodku, jak sie np zamawia w necie :( moze macie jakies sprawdzone i warte polecenia scenariusze, plany, itp. :) pozdrawiam
stażystka
Starszak
Starszak

targi

Postautor: Mag K » 22 sie 2006, o 14:17

Polecam udać się na Targi Ksiązki Edukacyjnej w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie. Odbywają się od 1 do 4 września. Warto tam zajrzeć i wziąc ze sobą trochę kasy, a można zrobić niesamowite zakupy, a wcześniej wszytko dokładnie obejrzeć.

Mam sprawdzone 2 wydawnictwa : Mac Edukacja i Jedność.