opinia do poradni , mam problem

Jeśli masz problem z dzieckiem i nie wiesz od czego zacząć i jak mu pomóc napisz.

opinia do poradni , mam problem

Postautor: margin1 » 14 kwie 2006, o 20:00

Rodzic poprosił mnie żebym napisała opinię o dziecku do poradni pp, dziecko jest opóźnione w rozwoju. gdzie mogę znaleźć przykladową opinię. jestem nauczycielem z rocznym stażem i taką opinię będę pisała pierwszy raz, czy możecie mi cos zasugarować? Dziękuję
margin1

Postautor: Gosiaczek » 15 kwie 2006, o 13:37

koleżanko - mam spory staż pracy za sobą i nie raz kierowałam dziecko na badania do poradni pp - za każdym razem dostawałam do wypełnienia arkusz (dostawałam go w poradni więc możesz tam zajrzeć) niestety arkusze do poradni są opracowane raczej dla dzieci szkolnych - jak rozumiem pracujesz w przedszkolu - w ubiegłym roku kierowałam dziecko i zwyczajnie opisałam co o nim wiem - z jakiej rodziny pochodzi, od kiedy uczęszcza do przedszkola, jak zachowuje się w grupie - w zabawie i na zajęciach, z czym ma kłopoty, w jaki sposób z nim pracuję, jaki jest kontakt z rodzicami i współpraca z ich strony oraz zainteresowanie i na koniec dołączyłam teczkę z pracami dziecka - jeśli coś jest nie tak to i prace są nie na takim poziomie jak powinny,
myślę, że śmiało możesz tak opisać bez żadnych formularzy - a w razie problemów - odezwij się

wesołych świąt
Gosiaczek

Postautor: Gość » 16 kwie 2006, o 19:11